Tidvis lang ventetid på telefon

På grunn av ekstremværet Dagmar som rammet vestlandet i romjulen er det svært mange feil på telenettet. Telenor jobber sammen med fylkesmannen i Møre&Romsdal og Sogn&Fjordane for å prioritere arbeidet som skal gjøres i disse fylkene. Det betyr at større feil, som berører flere abonnenter, blir prioritert.

Mange ringer inn for å forhøre seg om hvordan det går med feilretting eller leveranse i sitt område. Det betyr at vi har svært stor pågang på telefon. Dessverre klarer vi ikke å ta unna alle innkommende anrop innen rimelig tid og man vil derfor oppleve lang ventetid.

Alle som har fått utsatt sine leveranser eller feilrettinger vil få satt opp ny dato. Fordi feilmengden er ekstrem og det er vanskelig å vite nøyaktig omfang av opprettingsarbeidet kan det være at vi ikke klarer å gi en konkret dato for når vi kommer til deg. Eltel tar kontakt for å bekrefte ny dato.

Vi beklager den ulempen dette medfører for deg!

Dersom du har konkrete spørsmål om din ordre kan du ta kontakt på e-post: kundefront@eltelnetworks.com. Sett fylke ditt og ordrenummer i overskriften på e-posten (eksempel Møre og Romsdal – 32345662). Vi vil behandle din forespørsel så snart vi klarer.